Linki
- ,,(...)człowiek nigdy nie wyrobi sobie o nikim właściwego pojęcia .Stwarza obraz i kontent.
- INSTRUKCJA INSTALACJI ELSA V3.60 + Update V3.61, Samxx, • Elsa v3.60 + update
- Instrukcja Ford Focus C-MAX 2005, programy diagnostyczne do pojazdów, Ford, Ford Focus II i C-max
- Instrukcja - Railroad Tycoon™ 3, ^Poradniki^, RAILROAD TYCOON™ 3
- Instrukcja rejestratora 4 kanałowego REJB 4 i 16 kanałowego REJB 16, Książki1, PDF-y
- Insrukcja obsługi Kino domowe Panasonic SC-BT735 SC-BT330 SC-BT230, Instrukcje obsługi, poradniki
- Instrukcja demontazu panelu srodkowego Peugeot 307, Poradnik Napraw Peugeot 307
- Instrukcja autohipnozy według Raymond Moody, E-BOOKS, GRANICE ŚWIADOMOŚCI, RAYMOND MOODY
- Instrukcja obslugi Mini Cooper 2002 [ENG], PONTIAC TRANS SPORT, naprawa samochodu, sam naprawiam samochód(1)
- Instrukcja obslugi Mini Cooper 2005 [ENG], PONTIAC TRANS SPORT, naprawa samochodu, sam naprawiam samochód(1)
- Instrukcja instalacji i serial key, Zestaw programów do prostego CUSTOMU filmów DVD (z tworzeniem własnego menu), DVD Architect Pro 6.0.237
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- meliobud.htw.pl
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Instrumenty zarządzania łańcuchami l ' os * aw m Redakcja naukowa Marek Ciesielski Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 2009 Epis treści Wprowadzenie n Rozdział 1 Łańcuchy dostaw 13 1.1. Pojęcie, rozwój i rodzaje łańcuchów dostaw 13 1.2. Podstawowe decyzje podejmowane w łańcuchu dostaw 18 Rozdział 2 Koncepcje zarządzania wykorzystywane w zarządzaniu łańcuchami dostaw 23 2.1. Lean management i agile management jako sposoby zwiększania kon kurencyjności łańcuchów dostaw 23 2.2. Znaczenie TQM w łańcuchach dostaw 30 2.3. Przydatność koncepcji Six Sigma do usprawnienia łańcuchów dostaw 37 2.4. Wykorzystanie innych koncepcji w zarządzaniu łańcuchami dostaw ... 43 Rozdział 3 Łańcuch dostaw zorientowany na klienta 47 3.1. Quick Response - szybka reakcja 47 3.2. ECR - efektywna obsługa klienta 50 3.2.1. Zarządzanie popytem 52 3.2.2. Zarządzanie podażą 56 3.2.3. Technologie wspomagające ECR 59 3.2.4. Wdrożenie ECR 65 Rozdział 4 Zarządzanie ryzykiem w łańcuchach dostaw 68 4.1. Wprowadzenie 68 4.2. Zarządzanie ryzykiem; .. . 71 4.3. Czynniki ryzyka występujące w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw 77 4.4. Wybrane metody i techniki stosowane w procesie zarządzania ryzy kiem 80 4.4.1. Identyfikacja zagrożeń 80 4.4.2. Analiza i ocena ryzyka 81 6 / Spis treści 4.4.3. Wybór i priorytetyzacja działań 4.4.4. Monitoring i kontrola Rozdział 5 Programy rozwoju dostawców 5.1. Program SCORE Chrysler Corporation 5.2. Program BP Honda Motor Company I 5.3. Program rozwoju dostawców Toyota Motor Corporation IC Rozdziat 6 Analiza strategiczna w łańcuchach dostaw 6.1. Analiza strategiczna . 6.2. Narzędzia analizy strategicznej w łańcuchach dostaw , 6.3. Modele Coxa, Kraljica i Saundersa 1 6.4. Mierniki zintegrowanego łańcucha dostaw Rozdział 7 Metody sterowania przepływami w przedsiębiorstwach 7.1. Wprowadzenie 7.2. Just-in-time 7i.2.1. Poglądy na temat just-in-time 7.2.2. Geneza i rozwój just-in-time 7.2.3. ZafttóŚntó"! zasady r jju'śł i %i ! 4ime 7.2.4. Jul^n-ifitnŚ :j W J istótićhu dostaw 7.2.5. Wdrażanie i realizacja systemu just-in-time 7.2.6. Zalety i wady systemu just-in-time 7.3. System konban ...... wOSJW BJ 7.3.1. Zasada działania systemu kanban 7.3.2. Zewnętrzny system kanban 7.3.3. Karty kanban 7.3.4. Zalety i wady systemu kanban 7.4. Metody sterowania zapasami . . 7.4.1. Metoda stałej wielkości zamówienia 7.4.2. Metoda stałego cyklu zamawiania 7.4.3. Inne metody sterowania zapasami Rozdział 8 SCOR - model referencyjny łańcucha dostaw 8.1. Geneza i podstawowe zawożenia modelu SCOR 8.2. Plaftowantó^organtóftcja projektu 8.2.1. ^Ewangelista" 8.2.2. „Sponsor" 8.2.3. Zespół projektowy .• . . , . Spis treści 7 8.2.4. Środowisko biznesowe przedsiębiorstwa 173 8.2.5. Zdefiniowanie matrycy łańcuchów dostaw 175 8.2.6. Karta projektu SCOR 176 [ 8.3. Poziom 1: Podstawowa analiza konkurencyjności 177 f 8.4. Poziom 2: Przepływy materiałowe 181 8.5. Poziom 3: Przepływy informacji i pracy 186 8.6. Poziom 4: Implementacja zmian 190 Rozdział 9 VMI - zarządzanie zapasami przez dostawcę 192 9.1. Współpraca w łańcuchu dostaw 192 9 .2. Vendor Managed lnventory - zarządzanie zapasami przez dostawcę na rzecz odbiorcy 194 Rozdział 10 Zarządzanie procesowe i mapowanie procesów biznesowych 205 10.1. Zarządzanie procesowe 205 10.1.1. Wprowadzenie 205 10.1 .2. Proces 210 10.1.3. Działanie 212 10.1.4. Analiza procesowa 215 10.2. Mapowanie procesów 216 Rozdział 11 Rachunek kosztów działań w łańcuchach dostaw 232 11.1. Rachunek kosztów łańcucha dostaw 232 11.2. Istota rachunku kosztów działań 237 11.2.1. Koszt procesu obsługi klienta 237 11.2.2. Koszt procesu wytworzenia produktów 240 11.2.3. Zapotrzebowanie na wielowymiarową informację kosztową . 241 11.3. Rachunek kosztów działań 241 11 .3 .1. Model rachunku kosztów działań 241 11 .3.2. Zastosowanie rachunku kosztów działań w zarządzaniu logis tycznym 245 Rozdział 12 Wybrane instrumenty analityczne 247 12.1. Macierz reakcji łańcucha dostaw 247 12.2. Analiza punktu decyzyjnego 252 12.3. Analiza wzmocnienia popytu 255 12.4. Komin zróżnicowania produkcji 260 12 .5. Mapowanie filtrów jakości 263 12.6. Analiza strumienia wartości . 268
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plzolka.keep.pl
|