image Home       image Fowles,       image Fitzgerald,       image r04 06 (9)       image R 22MP (3)       image 45 (3)       

Linki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
1. Wprowadzenie
4
2. Wa˝nemiejsca
6
3. Wa˝nepostacie
8
4. Zanimrozpocznieszgr´
10
4.1. Instalacja gry i sterowników
10
4.2. Nowa gra
10
4.3 Opcje
11
4.3.2 Opcje obrazu
11
4.3.3 Opcje dêwi´ku
11
4.3.4 Sterowanie
11
4.3.5 Zaawansowane opcje
11
4.4 Odczyt i zapis gry
12
4.5 Menu g∏ówne w grze
12
4.6 WykÊcie z gry
12
5. Rozpocz´ciegryisamouczek
13
5.1 Interfejs gry
13
5.1.1
G∏ówny ekran rozgrywki
15
5.1.2 Medalion
14
5.1.3 Panel Bohatera
15
5.1.4 Panel Ekwipunku
16
5.1.5 Panel Dziennika
17
5.1.6 Panel Mapy
19
5.1.7 Tryb medytacji
20
5.1.8 Opcje systemowe
20
5.2 Poruszanie si´ po Êwiecie gry
21
5.2.1 Tryby sterowania i kamery
21
5.3 Minimapa i znaczniki
22
5.4 Wiedêmiƒski medalion
22
5.5 Interakcja
23
5.5.1 Kursory
23
5.6 Dialogi
24
4.3.1.Opcje gry
11
5.7 Dialogi rozgrywki
24
5.8 Walka
25
5.9 Odpoczynek i medytacja
26
6. Walka
26
6.1 Poruszanie si´
26
6.1.1 Manewry specjalne w walce
26
6.2 Walka mieczem
27
6.2.1
Widêmiƒskie style walki
27
6.2.3 Ataki specjalne i koƒczàce
29
6.2.4 Zestawienie wiedêmiƒskich stylów walki
30
6.3 Wiedêmiƒska magia
36
6.3.2 Zestawienie ulepszeƒ wiedêmiƒskich zanków
36
6.4 Eliksiry, oleje i petardy w walce
43
7. Rozwójpostaci
44
7.1 DoÊwiadczenie
44
7.2 Talenty
44
7.3 Atrybuty
45
7.4 ZdolnoÊci i umiej´tnoÊci
46
7.5 Zdobywanie ulepszeƒ
46
7.6 Zestawienie umiej´tnoÊci i zdolnoÊci
47
8. Alchemia
51
8.1 Rodzaje mikstur alchemicznych
51
8.2 Zdobywanie recept
51
8.3 Sk∏adniki i komponenty
52
8.4 Przyrzàdzanie mikstur
53
8.5 Eksperymenty
53
8.6 Skutki uboczne eliksirów
54
8.7 Zestawienie eliksirów i mikstur
54
6.2.2 Sekwencje ciosów
30
6.3.1
Znaki
38
9. Ekwipunek
64
9.1 Ulepszanie mieczy i zbroi
64
9.2 Pospolite przedmioty
65
10.Minigry
66
10.1 KoÊciany poker
66
10.2 Walki na pi´Êci
67
10.3 Picie
67
11.Bestiariusz
68
11.1 Pospolici przeciwnicy
68
11.2 Pospolite potwory
68
11.3 Unikatowe potwory
69
11.4 Pot´˝ni przeciwnicy
69
11.5 ZdolnoÊci specjalne przeciwników
69
12.
Skrótyklawiaturowe
71
13.Twórcygry
73
14.Pomoctechniczna
77
. Wprowadzenie
Póêniej mówiono, ˝e cz∏owiek ten nadszed∏ od pó∏nocy od bramy Powroêniczej. Szed∏ pieszo,
a objuczonego konia prowadzi∏ za uzd´. By∏o póêne popo∏udnie i kramy powroêników i rymarzy
by∏y ju˝ zamkni´te, a uliczka pusta. By∏o ciep∏o, a cz∏owiek ten mia∏ na sobie czarny p∏aszcz
narzucony na ramiona. Zwraca∏ uwag´.
Nieznajomy nie by∏ stary, ale w∏osy mia∏ prawie zupe∏nie bia∏e. Pod p∏aszczem nosi∏ wytarty
skórzany kubrak, sznurowany pod szyjà i na ramionach. Kiedy Êciàgnà∏ swój p∏aszcz, wszyscy
zauwa˝yli, ˝e na pasie za plecami mia∏ miecz. Nie by∏o w tym nic dziwnego, w Wyzimie prawie
wszyscy chodzili z bronià, ale nikt nie nosi∏ miecza na plecach niby ∏uku czy ko∏czana.
[...] nie usiad∏ za sto∏em, pomi´dzy nielicznymi goÊçmi, sta∏ dalej przy szynkwasie, godzàc
w karczmarza przenikliwymi oczami. Pociàgnà∏ z kula.
- P∏aç i wynoÊ si´! - wrzasnà∏ dziobaty.
Nieznajomy dopiero teraz spojrza∏ na niego.
- Piwo skoƒcz´.
- Pomo˝emy ci - syknà∏ dràgal. Wytràci∏ Rivowi kufel z r´ki i jednoczeÊnie chwytajàc go za
rami´, wpi∏ palce w rzemieƒ przecinajàcy skosem pierÊ obcego. Jeden z tych z ty∏u wzniós∏ pi´Êç
do uderzenia. Obcy zwinà∏ si´ w miejscu, wytràcajàc ospowatego z równowagi. Miecz zasycza∏
w pochwie i b∏ysnà∏ krótko w Êwietle kaganków. Zakot∏owa∏o si´. Krzyk. KtoÊ z pozosta∏ych
goÊci runà∏ ku wyjÊciu. Z trzaskiem upad∏o krzes∏o, g∏ucho mlasn´∏y o pod∏og´ gliniane naczynia.
Karczmarz - usta mu dygota∏y - patrzy∏ na okropnie rozràbanà twarz ospowatego, który
wczepiwszy palce w brzeg szynkwasu, osuwa∏ si´, niknà∏ z oczu, jak gdyby tonà∏. Tamci dwaj
le˝eli na pod∏odze. Jeden nieruchomo, drugi wi∏ si´ i drga∏ w rosnàcej szybko ciemnej ka∏u˝y.
W powietrzu wibrowa∏, Êwidrujàc uszy, cienki, histeryczny krzyk kobiety.
„Wiedêmin” A. Sapkowski
Witamy w Êwiecie, w którym nie ma litoÊci – nikt jej nie przejawia, i nikt jej nie oczekuje.
Witamy w Êwiecie „Wiedêmina”. Wcielisz si´ w rol´ Geralta – legendarnego zabójcy potworów.
Ci´˝ko pracowa∏eÊ na swojà reputacj´, lecz nawet teraz nie wolno ci spoczàç na laurach. Gra
„Wiedêmin” otwiera przed Tobà ogromny Êwiat, w którym staniesz przed niejednym trudnym
wyborem. Pami´taj, ˝e ka˝da decyzja ma swoje konsekwencje. Twoje czyny b´dà wp∏ywa∏y na
kszta∏t gry w sposób rzadko spotykany w grach komputerowych.
Wiedêmin to powrót do tradycyjnej, wielowàtkowej gry RPG. To próba nowoczesnego podejÊcia
do gatunku klasycznego RPG, jaki wszyscy znamy i kochamy – opartego na fabule, dynamicznego,
pe∏nego niespodziewanych zwrotów akcji, z osza∏amiajàcymi wizualnie scenami walk, osadzonego
w Êwiecie, który pulsuje ˝yciem. Masz do dyspozycji widok izometryczny, zapewniajàcy Ci
mo˝liwoÊç taktycznej oceny sytuacji, a tak˝e kamer´ „zza pleców”, pozwalajàcà na pe∏niejsze
rozkoszowanie si´ przygodà. Co wi´cej, nie znajdziemy tu tradycyjnego podzia∏u na „dobro
i z∏o” – gracz musi znaleêç wyjÊcie z sytuacji niejednoznacznych moralnie, podejmowaç dobrze
przemyÊlane, dojrza∏e decyzje, które majà ogromny wp∏yw na dalszy rozwój historii.
„Wiedêmin” to gra stworzona przez ludzi, którzy kochajà cRPG. Wi´ksza cz´Êç jej twórców
wychowa∏a si´ na tytu∏ach, które dziÊ stanowià klasyk´ tego gatunku. Choç „Wiedêmin” to nasz
pierwszy projekt, w∏o˝yliÊmy w niego ogromny trud, serce i moc twórczà, aby stworzyç gr´
jedynà w swoim rodzaju, która wniesie coÊ nowego do gatunku. Jako fani tradycyjnych gier RPG,
mamy nadziej´ zmieniç spojrzenie innych graczy na ten gatunek. To b´dzie dla nas najwi´ksza
nagroda za ca∏y trud.
Podziel si´ swoja opinià na:
www.thewitcher.com
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zolka.keep.pl