Linki
- ,,(...)człowiek nigdy nie wyrobi sobie o nikim właściwego pojęcia .Stwarza obraz i kontent.
- INSTRUKCJA INSTALACJI ELSA V3.60 + Update V3.61, Samxx, • Elsa v3.60 + update
- Instrukcja - Napoleon’s Ambition [PL], Europa universalis III - gra i dodatki PL, Europa Universalis III - Złoty Pakiet Dodatków (SobieSkin)
- Instrukcja Ford Focus C-MAX 2005, programy diagnostyczne do pojazdów, Ford, Ford Focus II i C-max
- Instrukcja rejestratora 4 kanałowego REJB 4 i 16 kanałowego REJB 16, Książki1, PDF-y
- Instrukcja - Adobe Photoshop CS6 + Camera Raw 9.1.1 PL, PHotoShop kursy - tutoriale, A P C S 6 C R 9.1.1 PL - 2016 dodatek dla nowych formatów RAW
- Instrukcja obslugi Alfa Romeo 166 PL, Alfa 166 2,4 JTD
- Instrukcja autohipnozy według Raymond Moody, E-BOOKS, GRANICE ŚWIADOMOŚCI, RAYMOND MOODY
- Instrukcja obslugi Mini Cooper 2002 [ENG], PONTIAC TRANS SPORT, naprawa samochodu, sam naprawiam samochód(1)
- Instrukcja obslugi Mini Cooper 2005 [ENG], PONTIAC TRANS SPORT, naprawa samochodu, sam naprawiam samochód(1)
- Instrukcja instalacji i serial key, Zestaw programów do prostego CUSTOMU filmów DVD (z tworzeniem własnego menu), DVD Architect Pro 6.0.237
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- mangustowo.htw.pl
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] 1. Wprowadzenie 4 2. Wa˝nemiejsca 6 3. Wa˝nepostacie 8 4. Zanimrozpocznieszgr´ 10 4.1. Instalacja gry i sterowników 10 4.2. Nowa gra 10 4.3 Opcje 11 4.3.2 Opcje obrazu 11 4.3.3 Opcje dêwi´ku 11 4.3.4 Sterowanie 11 4.3.5 Zaawansowane opcje 11 4.4 Odczyt i zapis gry 12 4.5 Menu g∏ówne w grze 12 4.6 WykÊcie z gry 12 5. Rozpocz´ciegryisamouczek 13 5.1 Interfejs gry 13 5.1.1 G∏ówny ekran rozgrywki 15 5.1.2 Medalion 14 5.1.3 Panel Bohatera 15 5.1.4 Panel Ekwipunku 16 5.1.5 Panel Dziennika 17 5.1.6 Panel Mapy 19 5.1.7 Tryb medytacji 20 5.1.8 Opcje systemowe 20 5.2 Poruszanie si´ po Êwiecie gry 21 5.2.1 Tryby sterowania i kamery 21 5.3 Minimapa i znaczniki 22 5.4 Wiedêmiƒski medalion 22 5.5 Interakcja 23 5.5.1 Kursory 23 5.6 Dialogi 24 4.3.1.Opcje gry 11 5.7 Dialogi rozgrywki 24 5.8 Walka 25 5.9 Odpoczynek i medytacja 26 6. Walka 26 6.1 Poruszanie si´ 26 6.1.1 Manewry specjalne w walce 26 6.2 Walka mieczem 27 6.2.1 Widêmiƒskie style walki 27 6.2.3 Ataki specjalne i koƒczàce 29 6.2.4 Zestawienie wiedêmiƒskich stylów walki 30 6.3 Wiedêmiƒska magia 36 6.3.2 Zestawienie ulepszeƒ wiedêmiƒskich zanków 36 6.4 Eliksiry, oleje i petardy w walce 43 7. Rozwójpostaci 44 7.1 DoÊwiadczenie 44 7.2 Talenty 44 7.3 Atrybuty 45 7.4 ZdolnoÊci i umiej´tnoÊci 46 7.5 Zdobywanie ulepszeƒ 46 7.6 Zestawienie umiej´tnoÊci i zdolnoÊci 47 8. Alchemia 51 8.1 Rodzaje mikstur alchemicznych 51 8.2 Zdobywanie recept 51 8.3 Sk∏adniki i komponenty 52 8.4 Przyrzàdzanie mikstur 53 8.5 Eksperymenty 53 8.6 Skutki uboczne eliksirów 54 8.7 Zestawienie eliksirów i mikstur 54 6.2.2 Sekwencje ciosów 30 6.3.1 Znaki 38 9. Ekwipunek 64 9.1 Ulepszanie mieczy i zbroi 64 9.2 Pospolite przedmioty 65 10.Minigry 66 10.1 KoÊciany poker 66 10.2 Walki na pi´Êci 67 10.3 Picie 67 11.Bestiariusz 68 11.1 Pospolici przeciwnicy 68 11.2 Pospolite potwory 68 11.3 Unikatowe potwory 69 11.4 Pot´˝ni przeciwnicy 69 11.5 ZdolnoÊci specjalne przeciwników 69 12. Skrótyklawiaturowe 71 13.Twórcygry 73 14.Pomoctechniczna 77 . Wprowadzenie Póêniej mówiono, ˝e cz∏owiek ten nadszed∏ od pó∏nocy od bramy Powroêniczej. Szed∏ pieszo, a objuczonego konia prowadzi∏ za uzd´. By∏o póêne popo∏udnie i kramy powroêników i rymarzy by∏y ju˝ zamkni´te, a uliczka pusta. By∏o ciep∏o, a cz∏owiek ten mia∏ na sobie czarny p∏aszcz narzucony na ramiona. Zwraca∏ uwag´. Nieznajomy nie by∏ stary, ale w∏osy mia∏ prawie zupe∏nie bia∏e. Pod p∏aszczem nosi∏ wytarty skórzany kubrak, sznurowany pod szyjà i na ramionach. Kiedy Êciàgnà∏ swój p∏aszcz, wszyscy zauwa˝yli, ˝e na pasie za plecami mia∏ miecz. Nie by∏o w tym nic dziwnego, w Wyzimie prawie wszyscy chodzili z bronià, ale nikt nie nosi∏ miecza na plecach niby ∏uku czy ko∏czana. [...] nie usiad∏ za sto∏em, pomi´dzy nielicznymi goÊçmi, sta∏ dalej przy szynkwasie, godzàc w karczmarza przenikliwymi oczami. Pociàgnà∏ z kula. - P∏aç i wynoÊ si´! - wrzasnà∏ dziobaty. Nieznajomy dopiero teraz spojrza∏ na niego. - Piwo skoƒcz´. - Pomo˝emy ci - syknà∏ dràgal. Wytràci∏ Rivowi kufel z r´ki i jednoczeÊnie chwytajàc go za rami´, wpi∏ palce w rzemieƒ przecinajàcy skosem pierÊ obcego. Jeden z tych z ty∏u wzniós∏ pi´Êç do uderzenia. Obcy zwinà∏ si´ w miejscu, wytràcajàc ospowatego z równowagi. Miecz zasycza∏ w pochwie i b∏ysnà∏ krótko w Êwietle kaganków. Zakot∏owa∏o si´. Krzyk. KtoÊ z pozosta∏ych goÊci runà∏ ku wyjÊciu. Z trzaskiem upad∏o krzes∏o, g∏ucho mlasn´∏y o pod∏og´ gliniane naczynia. Karczmarz - usta mu dygota∏y - patrzy∏ na okropnie rozràbanà twarz ospowatego, który wczepiwszy palce w brzeg szynkwasu, osuwa∏ si´, niknà∏ z oczu, jak gdyby tonà∏. Tamci dwaj le˝eli na pod∏odze. Jeden nieruchomo, drugi wi∏ si´ i drga∏ w rosnàcej szybko ciemnej ka∏u˝y. W powietrzu wibrowa∏, Êwidrujàc uszy, cienki, histeryczny krzyk kobiety. „Wiedêmin” A. Sapkowski Witamy w Êwiecie, w którym nie ma litoÊci – nikt jej nie przejawia, i nikt jej nie oczekuje. Witamy w Êwiecie „Wiedêmina”. Wcielisz si´ w rol´ Geralta – legendarnego zabójcy potworów. Ci´˝ko pracowa∏eÊ na swojà reputacj´, lecz nawet teraz nie wolno ci spoczàç na laurach. Gra „Wiedêmin” otwiera przed Tobà ogromny Êwiat, w którym staniesz przed niejednym trudnym wyborem. Pami´taj, ˝e ka˝da decyzja ma swoje konsekwencje. Twoje czyny b´dà wp∏ywa∏y na kszta∏t gry w sposób rzadko spotykany w grach komputerowych. Wiedêmin to powrót do tradycyjnej, wielowàtkowej gry RPG. To próba nowoczesnego podejÊcia do gatunku klasycznego RPG, jaki wszyscy znamy i kochamy – opartego na fabule, dynamicznego, pe∏nego niespodziewanych zwrotów akcji, z osza∏amiajàcymi wizualnie scenami walk, osadzonego w Êwiecie, który pulsuje ˝yciem. Masz do dyspozycji widok izometryczny, zapewniajàcy Ci mo˝liwoÊç taktycznej oceny sytuacji, a tak˝e kamer´ „zza pleców”, pozwalajàcà na pe∏niejsze rozkoszowanie si´ przygodà. Co wi´cej, nie znajdziemy tu tradycyjnego podzia∏u na „dobro i z∏o” – gracz musi znaleêç wyjÊcie z sytuacji niejednoznacznych moralnie, podejmowaç dobrze przemyÊlane, dojrza∏e decyzje, które majà ogromny wp∏yw na dalszy rozwój historii. „Wiedêmin” to gra stworzona przez ludzi, którzy kochajà cRPG. Wi´ksza cz´Êç jej twórców wychowa∏a si´ na tytu∏ach, które dziÊ stanowià klasyk´ tego gatunku. Choç „Wiedêmin” to nasz pierwszy projekt, w∏o˝yliÊmy w niego ogromny trud, serce i moc twórczà, aby stworzyç gr´ jedynà w swoim rodzaju, która wniesie coÊ nowego do gatunku. Jako fani tradycyjnych gier RPG, mamy nadziej´ zmieniç spojrzenie innych graczy na ten gatunek. To b´dzie dla nas najwi´ksza nagroda za ca∏y trud. Podziel si´ swoja opinià na: www.thewitcher.com
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plzolka.keep.pl
|