Linki
- ,,(...)człowiek nigdy nie wyrobi sobie o nikim właściwego pojęcia .Stwarza obraz i kontent.
- INSTRUKCJA INSTALACJI ELSA V3.60 + Update V3.61, Samxx, • Elsa v3.60 + update
- Instrukcja - Napoleon’s Ambition [PL], Europa universalis III - gra i dodatki PL, Europa Universalis III - Złoty Pakiet Dodatków (SobieSkin)
- Instrukcja Ford Focus C-MAX 2005, programy diagnostyczne do pojazdów, Ford, Ford Focus II i C-max
- Instrukcja rejestratora 4 kanałowego REJB 4 i 16 kanałowego REJB 16, Książki1, PDF-y
- Instrukcja - Adobe Photoshop CS6 + Camera Raw 9.1.1 PL, PHotoShop kursy - tutoriale, A P C S 6 C R 9.1.1 PL - 2016 dodatek dla nowych formatów RAW
- Instrukcja obslugi Alfa Romeo 166 PL, Alfa 166 2,4 JTD
- Instrukcja autohipnozy według Raymond Moody, E-BOOKS, GRANICE ŚWIADOMOŚCI, RAYMOND MOODY
- Instrukcja obslugi Mini Cooper 2002 [ENG], PONTIAC TRANS SPORT, naprawa samochodu, sam naprawiam samochód(1)
- Instrukcja obslugi Mini Cooper 2005 [ENG], PONTIAC TRANS SPORT, naprawa samochodu, sam naprawiam samochód(1)
- Instrukcja instalacji i serial key, Zestaw programów do prostego CUSTOMU filmów DVD (z tworzeniem własnego menu), DVD Architect Pro 6.0.237
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- nie-szalona.htw.pl
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] SPIS TREÂCI Rozdzia∏ I: List od Lucyfera Kreegana 2 Rozdzia∏ II: Co nowego? 4 Rozdzia∏ III: Rozgrywka w Heroes III: Armageddon’s Blade i zgodnoÊç wersji 6 Rozdzia∏ IV: Kampanie 9 Rozdzia∏ V: Wrota ˝ywio∏ów i wyst´pujàce w nich stwory 13 Rozdzia∏ VI: Stwory neutralne 18 Rozdzia∏ VII: Bohaterowie wrót ˝ywio∏ów 21 Rozdzia∏ VIII: Nowy bohater 23 Rozdzia∏ IX: Obs¸uga klienta i rozwiàzywanie problemów Rozdzia∏ IX: Obs¸uga klienta i rozwiàzywanie problemów 24 © 2002 Ubisoft Entertainment. Wszelkie prawa zastrze˝one. Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia, Armageddon’s Blade, The Shadow of Death, Ubisoft i logo Ubisoft sà znakami handlowymi Ubisoft Entertainment w USA i innych krajach. Wszelkie prawa zastrze˝one. Ten program i dokumentacja do∏àczona do tego produktu Ubisoft sà obj´te prawem autorskim. ˚adna z cz´Êci tego produktu nie mo˝e byç fotografowana, skanowana, t∏umaczona, reprodukowana, kopiowana ani redukowana do innej formy materialnej, elektronicznej lub maszynowej, ani prezentowana i udost´pniana publicznie bez uprzedniej pisemnej zgody Ubisoft Entertainment. Nabywca tego produktu jest upowa˝niony do korzystania z tego produktu i do∏àczonej do niego dokumentacji na w∏asny u˝ytek, ale nie do powielania i dystrybuowania kopii programu lub oprogramowania wÊród osób fizycznych lub prawnych, nie ma te˝ prawa wypo˝yczaç ani po˝yczaç ˝adnej z kopii osobom trzecim. Wykorzystuje Bink Video. © 1997-1998 RAD Game Tools, Inc. Wykorzystuje Miles Sound System, © 1991 - 1998 RAD Game Tools, Inc. Windows, logo Windows oraz DirectX sà znakami towarowymi oraz/lub zarejestrowanymi znakami towarowymi Microsoft Corporation. Rozdzia∏ IX: Obs∏uga klienta Rozdzia∏ I Do Xerona, lojalnego s∏ugi Jego WysokoÊci Lucyfera Kreegana, zabójcy królewskich wrogów: Po otrzymaniu tego listu zabij pos∏aƒca, który go przyniós∏. Nikt nie mo˝e poznaç treÊci przekazu. JeÊli te informacje wpadnà wr´ce nie- przyjaciela, królestwo Erofolu mo˝e staç si´ ofiarà napaÊci silniejszych kra- jów oÊciennych. Choç od Êmierci naszego poprzedniego Pana, króla Xenofexa, spotykaliÊmy si´ irozmawialiÊmy cz´sto, musz´ ci jeszcze opowiedzieç, wjaki sposób jako pierwszy wkrólestwie dowiedzia∏em si´ ojego Êmierci. Nocà, tego dnia, kiedy pad∏ zr´ki bandy poszukiwaczy przygód, Xenofex pojawi∏ si´ wmym Ênie. W swoim Ênie szed∏em przez bujny las, pokryty g´stym zielonym listowiem iprzeÊwietlony goràcymi promieniami s∏oƒca. Stopniowo odór Êwie˝ej ziemi iporannej rosy ust´powa∏ aromatowi siarki iw´gla drzewnego. Wyszed∏em spomi´dzy rozst´pujàcych si´ drzew na polan´. Uswych stóp dostrzeg∏em po∏yskujàce jeziorko stopionej ska∏y. Grzejàc si´ wcieple bijàcym od magmy wychyli∏em si´ ispojrza∏em wg∏àb jeziorka. Na jego dnie spoczywa∏a ledwo widoczna zbroja. Nie obawiajàc si´ obra˝eƒ, zanurzy∏em wjeziorku rami´ isi´gnà∏em po przedmiot. Gdy wyciàgnà∏em r´k´ bez Êladu oparzeƒ, moim oczom ukaza∏a si´ Zbroja Ognistej Mocy. Zak∏adajàc na siebie ten drogocenny pancerz, nie mog∏em powstrzymaç si´ od szerokiego uÊmiechu. Niestety, moje uniesienie opad∏o, gdy pos∏ysza∏em echo jakiegoÊ szaleƒczego rechotu. Po chwili ciszy, wype∏nionej jedynie szele- stem liÊci, poruszanych s∏abymi powiewami, Êmiech da∏ si´ s∏yszeç ponownie. ¸atwo by∏o ustaliç, skàd dochodzi∏, wi´c poszed∏em wkierunku jego êród∏a. Wmiar´, jak si´ zbli˝a∏em, Êmiech stawa∏ si´ coraz g∏oÊniejszy irozlega∏ si´ coraz cz´Êciej, a˝ natknà∏em si´ na tarcz´ opartà ouschni´te drzewo. Âmiech nasili∏ si´ do tego stopnia, ˝e zaczyna∏ groziç zdrowiu mego umys∏u. Skupiwszy si´ usilnie, zdo∏a∏em podnieÊç przedmiot. Rechot gwa∏townie umilk∏. Trzyma∏em Tarcz´ Przekl´tego. Gdy tylko umieÊci∏em tarcz´ na swym ramieniu, me uszy pos∏ysza∏y okropne skrzeczenie. Rozejrza∏em si´ woko∏o. Przez mgnienie oka dostrzeg∏em sunà- cy wpowietrzu miecz. Unios∏em Tarcz´ Przekl´tego, aby os∏oniç si´ przed atakiem. M∏ynkujàc, miecz potoczy∏ si´ do ty∏u izawis∏ na chwil´, poczym ponownie zanurkowa∏ wmojà stron´. Itym razem sparowa∏em jego cios. Walka ta trwa∏a a˝ do chwili, gdy miecz uleg∏ zm´czeniu iopad∏ na ziemi´. Zbli˝y∏em si´ doƒ ostro˝nie ipodjà∏em ztrawy. By∏ to Miecz Ognia Pie- kielnego. 2 Rozdzia∏ I Gdy si´ podnios∏em, przed sobà ujrza∏em Xenofexa, który odwróci∏ si´ izaczà∏ odchodziç. Podà˝y∏em za nim iwkoƒcu zdo∏a∏em go dogoniç. Sta∏ przy starcu, siedzàcym na pniu drze- wa. Starzec bada∏ budow´ kwiatu dzikiej ró˝y, zerwanego zpobli- skiego krzewu. Zbli˝y∏em si´ pod czujnym spojrzeniem Xenofexa. Z∏o˝y∏em Zbroj´ Ognistej Mocy, Tarcz´ Przekl´tego iMiecz Ognia Piekielnego ustóp starca. Cofajàc si´, widzia∏em, jak starzec odk∏ada kwiat. Podniós∏ miecz, zbada∏ jego ostrze, anast´pnie dêwignà∏ zziemi tarcz´. Nie- poj´tym sposobem stopi∏ ze sobà oba przedmioty, tworzàc ca∏kiem nowy or´˝. Nast´pnie tà samà metodà z∏o˝y∏ miecz izbroj´, tworzàc kolejny przed- miot: miecz osilnym ostrzu, ze z∏otym ptakiem ouniesionych skrzyd∏ach na gardzie. Nast´pnie starzec z∏o˝y∏ t´ wspania∏à broƒ na trawie. Xenofex wystàpi∏ do przodu. Bioràc nowy miecz wswoje r´ce, spojrza∏ wmojà stron´ iwyszcze- rzy∏ z´by wuÊmiechu, apotem zwielkà si∏à wbi∏ ostrze wziemi´. Nag∏y, przeraêliwy b∏ysk bieli doszcz´tnie mnie oÊlepi∏. Wzrok wróci∏ mi wsamà por´, abym zdà˝y∏ dostrzec ocean ognia rozpalanego przez ostrze, ognia obmywajàcego ca∏y Êwiat. Fale p∏omieni rozprzestrzenia∏y si´ zb∏yska- wicznà szybkoÊcià, spopielajàc wszystko na swej drodze. Gdy wkoƒcu opa- d∏y, ujrza∏em siebie, twarzà wtwarz zXenofexem, poÊrodku Êwiata spalo- nego na w´giel. Przyglàdajàc si´ obliczu króla, zobaczy∏em jedynie satysfak- cj´ iweso∏oÊç. Nast´pnie Xenofex odstàpi∏ od miecza, mówiàc do mnie: „Jam jest Ostrze Armagedonu”. Zbli˝y∏em si´ ostro˝nie iwyciàgnà∏em r´k´ po miecz. Nim zdà˝y∏em go do- tknàç, czas zastyg∏ wbezruchu imoja wizja Êciemnia∏a. Przebudzi∏em si´. Wiem, ˝e Xenofex ukaza∏ mi si´ wchwil´ po tym, jak zginà∏. Nie wiem, dla- czego, ale moim przeznaczeniem jest posiàÊç Ostrze Armagedonu. Zjego po- mocà pogrà˝´ ca∏y Êwiat wp∏omieniach. Ruszaj na poszukiwanie Zbroi Ognistej Mocy, Tarczy Przekl´tego iMie- cza Ognia Piekielnego. Gdy b´dziesz mieç te trzy przedmioty, odszukaj star- ca. Nie wiem, kim on jest, lecz nie mam ˝adnych wàtpliwoÊci, ˝e go znajdziesz. Takie jest Twoje przeznaczenie. Gdy zakoƒczysz swà misj´, wróç do mnie zmieczem. Twój król, Lucyfer Kreegan 3 Rozdzia∏ II Co nowego? „Ostrze Armagedonu” jest niecierpliwie oczekiwanym rozszerzeniem Heroes of Might and Magic™ III. Doda- tek ten wzbogaca pierwotnà gr´ o nowe kampanie, nowe scenariusze, pot´˝ny generator map losowych, edytor kampanii i ulepszony edytor map. Poza tym „Ostrze Armagedonu” stawia graczowi nowe wyzwania dzi´ki nowym potworom, nowym bohaterom i nowemu typowi miasta. Oto lista nowych cech „Ostrza Armagedonu”: Nowe kampanie: Gra udost´pnia szeÊç nowych kampanii o odr´bnych fabu∏ach: „Ostrze Armagedonu”, „Krew smoka”, „Pogromca smoków”, „Festiwal ˚ycia”, „Nieroztropny kaprys” oraz „Igranie z ogniem”. Opis nowych kampanii znajdziesz na stronie 9. Nowe scenariusze: 38 nowych pojedynczych scenariuszy, które sprawdzà Twoje umiej´tnoÊci strategiczne. Generator map losowych: To narz´dzie umo˝liwia tworzenie nadajàcych si´ do gry map, w oparciu o podane przez gracza rozmiary, stopieƒ trudnoÊci terenu, liczb´ graczy i inne parametry. Po utworzeniu map mo˝esz je doszlifo- waç za pomocà edytora map, a tak˝e po∏àczyç w jednà opowieÊç dzi´ki edytorowi kampanii. Instrukcja obs∏ugi ge- neratora znajduje si´ na stronie 8. Edytor map: Ulepszenia obejmujà nowe obiekty i generator map losowych. Edytor map umo˝liwia tworzenie w∏a- snych map, jak te˝ doskonalenie map utworzonych za pomocà generatora. Pe∏ne objaÊnienie obs∏ugi edytora map znajdziesz w elektronicznym pliku pomocy. W celu zapoznania si´ z pomocà, uruchom edytor map za poÊrednic- twem menu „Start”, a nast´pnie naciÊnij klawisz F1. Edytor kampanii: Za pomocà tego programu mo˝esz ∏àczyç oddzielne scenariusze w nowe kampanie, uzupe∏niaç je o fabu∏´ i sekwencje animacji, okreÊlaç parametry poczàtkowe i obiekty, które b´dà przenoszone do nast´pnych etapów gry. Pe∏ne objaÊnienie obs∏ugi edytora kampanii znajdziesz w elektronicznych plikach pomocy umieszczo- nych na kompakcie z dodatkiem. W celu zapoznania si´ z pomocà, uruchom edytor kampanii za poÊrednictwem menu „Start”, a potem naciÊnij klawisz F1. Nowe potwory: Gracze mogà anga˝owaç w walk´ i werbowaç 23 nowe istoty, w∏àcznie z 10 rodzajami ˝ywio∏aków z wrót ˝ywio∏ów. Nowe potwory sà szczegó∏owo opisane na stronie 13. Nowi bohaterowie: Rozszerzenie obejmuje dwie nowe klasy postaci, 16 nowych bohaterów, jak równie˝ 11 nowych bohaterów kampanii, wokó∏ których obraca si´ fabu∏a opowieÊci. Bohaterowie kampanii opisani sà na stronie 9, a pozostali nowi bohaterowie — na stronie 21. Nowy typ miasta: Gracze zetknà si´ z dziewiàtym rodzajem miasta, tajemniczymi wrotami ˝ywio∏ów, które powsta- ∏y albo jako zwiastun zwyci´stwa Erathi i, albo zapowiedê zniszczenia ca∏ego Êwiata. Wrota ˝ywio∏ów sà szczegó∏owo opisane na stronie 13. Umiej´tnoÊci drugorz´dne: Bohaterowie, którzy posiedli umiej´tnoÊç obs∏ugi artylerii, mogà teraz kierowaç po- czynaniami wie˝ ∏uczniczych podczas obl´˝enia. Miejsca na mapie przygody: JeÊli bohater przebywa w miejscu, w którym na mapie znajduje si´ jakiÊ obiekt, naci- skajàc spacj´ mo˝esz ponownie przeczytaç komunikat odnoszàcy si´ do obiektu. 4 Rozdzia∏ II Ulepszone obiekty na mapie: Bramy misji: Zanim b´dziesz móg∏ przejÊç przez bram´ misji, musisz wykonaç przydzielone Ci zadanie. Chaty jasnowidzów: Jasnowidzom dodano kilka nowych typów zadaƒ. Bramy graniczne: Bramy graniczne ró˝nià si´ od stra˝ników granicznych. Ci ostatni znikajà z mapy po tym, jak bohater odwiedzi namiot klucznika i wróci z has∏em. Natomiast bramy gra- niczne NIE znikajà z mapy. Pozostajà na swoim miejscu, strzegàc przejÊcia. Dzi´ki te- mu, niektórzy gracze mogà z niego korzystaç, a inni nie. Oddzia∏y podstawowe lub ulepszone: JeÊli w swoim mieÊcie modernizowa∏eÊ budynki, w których formuje si´ oddzia- ∏y, mo˝esz teraz werbowaç podstawowe lub ulepszone jednostki. DomyÊlnie werbowane sà jednostki ulepszone. Kopalnie zpotworami: Mo˝esz umieszczaç swoje oddzia∏y w kopalniach, by ich strzeg∏y. Za ka˝dym razem, gdy Twój bohater wejdzie do kopalni nale˝àcej do Ciebie, b´dzie móg∏ pozostawiç lub zabraç stra˝ników. Funkcja ta dzia∏a podobnie, jak umieszczanie oddzia∏ów w garnizonie. 5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plzolka.keep.pl
|